Dobryyyy
Witam po kolejnej, trochę dłuższej, przerwie :)
Otóż hm... Nadeszły WAKACJE!!!!! jeeej :D Przez to może się wydawać, że mam bardzo dużo czasu wolnego i częściej będą się pojawiały posty. Gunwo prawda.
Zaraz po rozpoczęciu się wakacji pojechałam nad jezioro, internetów brak. Nad jeziorem byłam sobie półtora tygodnia i na weekend pojechałam do Warszawy, ale bez kompa a na telefonie nie wygodnie mi pisać posty więc wybaczcie, może za jakiś czas się przyzwyczaję i będą na bierząco :) Zaraz jadę na obóz z UDSu, 10 dni, Góry Świętokrzyskie :) Mam jeszcze trochę czasu dzisiaj i jutrzejszy dzień, jadę w środę. Jak wrócę będzie 24 lipca, piątek. A w następnym tygodniu po moim powrocie jest Woodstock, na który najprawdopodobniej jadę na jeden dzień (czwartek) na dwa koncerty i resztę weekednu spędzę u taty w Warszawie. Jak to wyjdzie z tymi postami - nie wiem.
W każdym razie chciałabym rozwiać wszelkie wątpliwości - NIE!!! GIMBAZA NIE MA WIĘCEJ CZASU W WAKACJE!! no chyba że jesteś nudnym nołlajfem i foreweralołnem, wtedy to ok, no ale taka ruda dusza towarzystwa jak ja nie ma czasu, hehe, ta skromność <3 (to był troll, tak naprawdę trochę mnie wkurzają takie teksty...)
W każdym razie, gdzie jestem cały czas na bieżąco? O tu -->klik<-- :) Jutro jeszcze postaram się wstawić posta, ale nwm jak to wyjdzie.
Papaaa :****