Siemka Miśki
Eeeeeeeeeeeh życie to zuo ;-; Szkoła to zuo! Wczoraj poszłam spać po 2, chyba nawet o 3, no ale ok, mogłam wstać o 9, bo później zaczynam we wtorki, ale dzisiaj muszę wstać o 6... A przynajmniej zacząć się budzić o 6, bo o 7:10 muszę wyjść z domu. Jak znam życie, to w końcu się zwlekę z łóżka wpół do, ale trudno. Ale dzisiaj miałam nieogarnięty dzień O.o
Po lekcjach do sklepu po karton itd, szybko do babci na obiad, do domu umyć włosy i nałożyć odżywkę na godzinę a później szybko do koleżanki. Miałam u niej być jakoś o 18:30, wyszłam z domu o 19 xD Mówi się trudno i żyje się dalej ;) Przyszłam do niej żeby zrobić plakat na angielski na dni otwarte w naszej gimbazie. Niby to w przyszłym tygodniu, ale są święta, do szkoły wracamy w środę i od razu po lekcjach dni otwarte. W każdym razie, pół godziny spędziłyśmy dowiadując się szczegółów, a raczej próbując się tego dowiedzieć. Koniec końców nikt z naszej grupy nie wiedział więc zrobiłyśmy po swojemu, ale niestety i tak trzeba jeszcze coś poprawić, więc jutro mam być w szkole o 7:30 :( Miałyśmy to załatwić szybko, w godzinę, niestety przyszła nasza druga koleżanka z klasy żeby z tą pierwszą zrobić makietę na historię. Prawie nic nie zrobiłyśmy przez ten czas, a ja do domu wróciłam o 22:45 xDD Ale było fajnie :D
Spaaaaaaaać ;-; kurde! Na szczęście jutro jest prima aprilis i ostatni dzień szkoły przed świętami, wracamy tydzień później w kolejną środę :P Raczej zdążę się wyspać przez ten czas ;) Ale dzisiaj w szkole będę nieprzytomna. A właśnie! Z tego co zauważyłam, blogspot przekręca troszkę czas, a przez to też daty O.o Więc żeby nie było, jest 01 kwietnia 2015 roku, PRIMA APRILIS XD godzina 01:12, umyrę jutro w tej szkole xd Chociaż na jednej godzinie będzie jakieś tam przedstawienie, więc też ok :)
Sssszit, na prawdę padam ;-; Tak wgl to dziwne uczucie, kiedy dopiero zaczynam coś robić w tym internecie. Piszę coś, wiedząc, że prawie nikt tego teraz nie czyta O.o Może za jakiś czas więcej osób będzie to czytać, przeczytają te nowe posty. Fajnie by było, gdyby ludziom spodobało się to, że coś w tych internetach robię :D Chciałabym kiedyś zacząć vlogować. Tk, myślałam o jutubie. Kiedyś powiem o tym więcej, bo jest to całkiem ciekawa historia :D Ale to nie dziś, nie teraz. Teraz idę spać.
Dzięki że czytaliście Miśki, komentujcie, udostępniajcie, PRAGNĘ MOTYWACJI! :D Paaa :*
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz