Siemkaa!
Jestem na prawdę wkurzona, bo już trzeci czy czwarty raz piszę tego posta, bo gadam z ludźmi na tsie i kilka razy przez przypadek ponowanie załadowywałam stronę, przez co wychodziłam ze strony pisania posta i musiałam wszystko zaczynać od początku, wrrrr -,-' No trudno.
Widziałam, że największą popularnością jak do tej pory cieszy się poprzedni post o kolejnej aferze w blogosferze :D Fajnie, że ludzi to czytają. Cieszę się :) I takich postów z moimi przemyśleniami będzie dużo więcej, hehehe :P
Święta. Były święta, nie ma świąt. Ja mam jeszcze wtorek wolny, a w środę już z powrotem do szkoły, smuteczek :( Cóż, przynajmniej dzisiaj zobaczyłam się z moją przyjaciółką :D Lubię święta, bo wtedy spotykam się z całą rodziną, ale to jest już trochę męczące na końcu. :D i tak było fajnie :D
Ehhh dzisiaj krótszy post, bo na prawdę jestem wkurzona i zmęczona. Sorki :D Chociaż i tak mało osób to czyta, ale jednak mam szacunek dla każdej z nich, więc przepraszam. No i sorki też, że w święta nic nie pisałam, ale wiecie jak to jest ;) Nie ma na nic czasu, ciągle się gdzieś jeździ, albo przygotować jakieś jedzenie, posprzątać itd, a jak już jest jakaś wolna chwila, to jest się zmęczonym... :D
Dobraa, tak więc tym akcentem kończymy i do następnegoo ;)
~Ruda Natty :*
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz