Siemankoo ^^
Noo w końcu się wyspałam, haha :D Co dzisiaj robiłam, hmmmm... Nic xD Wczoraj po lekcjach pojechałam do babci, byłam tak zmęczona, że zasnęłam jakoś ok 16:30, obudziłam się o 21 xD zostałam już na noc, oglądałam trochę telewizję, nie puszczają teraz nic ciekawego -,-
Leciał akurat film "the thing", to taki horror, po polsku "coś" :D Tylko, nowa wersja... Straszni lubię się bać, lubię horrory. Ten już oglądałam, ale wersję z 1982 roku. Była świetna! No jasne, film stary, więc jak na dzisiejsze efekty trochę kiczowaty, ale dla takich pasjonatów starych horrorów, jak ja, świetny! Nawet trochę się po nim bałam. Wczoraj puścili nową wersję, z 2011 roku. Grrrrrrrrr... Wszystko było pokazane, tytułowe Coś było... Moim zdaniem jeszcze bardziej kiczowate niż to z starej wersji. Siedziałam, nudziłam się oglądając to, ani razu nie drgnęłam, totalnie nic.
Jakie jest moje ogólne zdanie o remake'ach starych filmów, gier? Nie potrafię się określić. Czasem nowa wersja jest lepsza od starszej, czasem to totalne dno. Czasem obie okazują się równie dobre. Warto obejrzeć, zagrać, poznać obie :)
No na ten temat dzisiaj już tyle xD Wstałam dzisiaj o 11:30, w końcu się wyspałam, ale trochę boli mnie głowa. Mam co jakiś czas przez kilka dni wielkie zawroty głowy, rozmazuje mi się wzrok, no ogólnie źle się czuję. Byłam u lekarza, dostałam skierowanie do neurologa i na morfologię, na razie zrobiłam tylko to drugie, wyniki poszły do lekarza rodzinnego, a ja dalej nie poszłam xD Wiem, to nie takie śmieszne biorąc pod uwagę, że na prawdę mam podejrzenie jakieś choroby, jakichś zaburzeń. No nieważne, napiję się zaraz herbatki :3 Odpocznę sobie teraz tydzień, bo do szkoły wracam dopiero w następną środę, 8 kwietnia :P Teraz u babci przygotowania do świąt, pasztet, ciasta, jutro moja ukochana sałatka jarzynowa, bez której nie wyobrażam sobie jakichkolwiek świąt <3 A własnie! Komu wczoraj zrobiliście Prima Aprilisowego psikusa? :D Ja szczerze nikomu, ale trudno. Dla mnie fajniejszy jest Śmigus Dyngus, czy jak to tam się pisze :D
Dobra, jest już 16:40, koniec posta, zaraz wracam do siebie do domu. Paaa :* :*
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz